BĄDŹMY W KONTAKCIE
Ile trwa proces wydania książki z indywidualną reklamą?
Od 12 do 15 miesięcy, jednak wszystko zależy od akceptowania przez Państwa poszczególnych etapów wydawniczych.
Czy mogę wybrać dowolną książkę?
Oczywiście. Posiadamy w swoim wachlarzu różne tytuły, czekające tylko na swoja kolej.
Czy mogę zamówić reklamę w już istniejącej książce?
Tak, jednak, aby taka możliwość miała miejsce. Należy wydać książkę w wydaniu rozszerzony oraz nadać jej nowy numer ISBN. Niezbędny będzie również zabieg wykonania nowej okładki.
Obszar możliwości:
PRMOCJĘ WYBRANYCH
PRODUKTÓW
ODWOŁANIE DO NOWEGO
RYNKU
POZYSKANIE NOWYCH
KONSUMENTÓW
ODŚWIEŻENIE MARKI
Większa liczba
zakupów online
Zwiększona sprzedaż
powtarzalna
Innowacyjność w
świecie promocji
Reklama globalna
Reklamę
dożywotnią w
książkach
papierowych oraz
elektronicznych
Zwiększony zasięg
reklamy
Jak wygląda ewentualne logo:
Logo może zostać umieszczone na tyle okładki, lub na specjalne zamówienie na stronie głównej.
Okładka może również zostać zmodyfikowana pod klienta.
LOGO NR1 - tył okładki.
LOGO NR2 - grzbiet (w zależności od grubości książki).
LOGO NR3 - przód okładki.
Gdyż jest to innowacyjna forma promocji, która zakotwiczy się w papierowej rzeczywistości
♦Reklamę dostosowaną dla klienta i budżetu♦' ♦Fictomercial czyli lokowanie firmy/produktu/usługi w książce
Ściśle połączone z fabułą♦ ♦Lokowanie firmy niepowiązujące jej z fabułą♦ ♦Lokowanie nazwy niepowiązujące jej z fabułą♦ ♦Użycie nazwy firmy w fabule oraz jej powiazanie z utworem♦ ♦Patrona książki czyli umieszczenie loga firmy na okładce książki (tył okładki) czasowe♦ ♦Patrona książki czyli umieszczenie loga firmy na okładce książki (tył okładki) dożywotnie♦
Dlaczego warto ze mną współpracować?
Reklama globalna
Reklama ta może mieć zasięg globalny dzięki dodatkowym możliwością przetłumaczenia tytułów na języki
obce. Dzięki naszej reklamie fabularnej mogą Państwo dotrzeć do szerokiego grona konsumentów w niezwykły sposób.
Innowacyjna reklama jakiej nie posiada inna firma
Ten rodzaj promocji nie zniknie po zakończeniu subskrypcji. Pozostanie na zawsze w sercach i głowach
czytelników i reklama ta krążyć będzie tak długo po świecie jak długo pamiętać będą ją czytelnicy. Pozytywna opinia głównej bohaterki, dobre wspomnienia to klucz do sukcesu. W końcu kto z nas nie utożsamia się z bohaterami?
Nowe kanały reklamy
Plusem naszej oferty bez wątpienia jest różnorodność grup konsumenckich do jakich dociera tytuł. Poprzez
samą historię dystrybułowaną dzięki: hurtownią, księgarnią, skromniejszych dystrybutorów, naszym kanałom
dystrybucyjnym, strony internetowe, influencerów, recenzentów, targi książkowe, spotkania autorskie, czy
samego autora.
♦Reklamę dostosowaną dla klienta i budżetu♦'
♦Fictomercial czyli lokowanie firmy/produktu/usługi w książce
Ściśle połączone z fabułą♦
♦Lokowanie firmy niepowiązujące jej z fabułą♦
♦Lokowanie nazwy niepowiązujące jej z fabułą♦
♦Użycie nazwy firmy w fabule oraz jej powiazanie z utworem♦
♦Patrona książki czyli umieszczenie loga firmy na okładce książki (tył okładki) czasowe♦
♦Patrona książki czyli umieszczenie loga firmy na okładce książki (tył okładki) dożywotnie♦
Kreowanie świata w papierowej rzeczywistości - O reklamie
Definicją reklamy jest skłonienie konsumenta do nabycia: produktu, usługi danej firmy. To komunikat perswazyjny połączony z informacją jak mówi definicja.
A czym zatem jest reklama w książce?
Reklama fabularna jest innowacyjną formą promocji, która łączy nie tylko perswazyjną wiadomość mającą za zadanie skłonienie konsumenta do nabycia produktu czy usługi, lecz daję możliwość zapisania się na kartach historii. Reklama taka nie zniknie po zakończenie subskrypcji czy wygaśnięciu umowy, będzie zawsze w sercach i pamięci czytelników dzięki jej bezpośredniemu połączeniu z fabułą utworu. Posunę się nawet do stwierdzenia, iż zakupują Państwo reklamę dożywotnią. Każda książka, która pojawia się na półce to potencjalnie nowy klient. Każdy przetłumaczony tytuł to szersze pole reklamy, która dociera do różnego środowiska. Plusem naszej oferty bez wątpienia jest różnorodność grup konsumenckich do jakich dociera tytuł. Poprzez samą historię dystrybułowaną dzięki: hurtownią, księgarnią, skromniejszych dystrybutorów, naszym kanałom dystrybucyjnym, strony internetowe, influencerów, recenzentów, targi książkowe, spotkania autorskie, czy samego autora. Bez wątpienia jednak to słowo przekazywane przez zadowolonych czytelników jest tutaj fundamentalną kwestią.
"Książka jest drzwiami do innego świata"
Agnieszka Czerwińska
Ta strona została stworzona w kreatorze WebWave. Projekt i wykonanie Smart Pixel